Πέμπτη 18 Αυγούστου 2022

Η εμπειρία μου σχετικά με τη διακοπή του εθισμού στα κινητά

Γεια σε όλους.


Σήμερα, αποφάσισα να γράψω για την εμπειρία μου σχετικά με το να σταματήσω τον εθισμό μου στα κινητά, το πράγμα για πολύ καιρό με έκανε να είμαι σε κατάθλιψη και να είμαι εκτός λειτουργίας. Πέρασα περίπου 9 με 12 ώρες στο κινητό μου.


Αυτό που με έκανε να νοσταλγώ την πραγματική ζωή και έχασα πολλά πράγματα εθισμένος στα smartphone που ελέγχουν όλη μου τη ζωή.


Χρησιμοποίησα άχρηστα κοινωνικά δίκτυα που χάνουν τον χρόνο μου και καταστρέφουν την πραγματικότητά μου.


Μου πήρε πολύ χρόνο και δεν υπήρχε γιατρός, καμία αναφορά και τίποτα που θα μπορούσε να με βοηθήσει να σταματήσω να χρησιμοποιώ το κινητό μου τηλέφωνο. Μια μέρα βρήκα αυτήν την αναφορά σχετικά με τον εθισμό στα κινητά και πώς να τον αποτρέψω.



Αναφορά για τον τερματισμό του εθισμού στα κινητά


Εάν έχετε εθισμό στα κινητά, σας προτείνω να διαβάσετε περισσότερα για αυτόν τον εθισμό σε αυτό το άρθρο και να χρησιμοποιήσετε αυτές τις τεχνικές που αποτρέπουν την καταστροφή του smartphone.

I empeiría mou schetiká me ti diakopí tou ethismoú sta kinitá

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αλλάξτε ζωές με το Ίδρυμα Crypto Cancer!

  Αγαπητοί φίλοι, Αν αναζητάτε να έχετε μια σημαντική και θετική επίδραση στον κόσμο, υπάρχει μια φιλανθρωπική οργάνωση με το όνομα "Cr...